Izvorni znanstveni članak
ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA (NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)
Renata Peroš
; Narodni muzej Zadar
Sažetak
Razvojem interneta muzeji postaju aktivni sudionici umreženoga društva.
Naime, društvene mreže već su važna platforma muzeja u komunikaciji
s korisnicima pa tako i Narodni muzej Zadar sve informacije
bitne za cjelokupni njegov rad pruža preko društvene mreže Facebook.
Cilj ovoga rada je istražiti ulogu, domete i značenje društvene mreže Facebook
u komunikaciji Narodnoga muzeja Zadar s posjetiteljima. Metoda
anketnoga istraživanja provedena je na uzorku od 123 posjetitelja
Narodnoga muzeja Zadar tijekom srpnja i kolovoza 2015. godine. Glavni
rezultati istraživanja upućuju na zaključak da je društvena mreža Facebook
važan komunikacijski kanal, premda ne i najvažniji izvor informacija
u odnosu na ostale masovne medije. Rezultati istraživanja predstavljaju
potencijalne smjernice za oblikovanje komunikacijske strategije Muzeja
u društvenim medijima.
Ključne riječi
muzej; muzejska komunikacija; društvene mreže; Facebook
Hrčak ID:
216292
URI
Datum izdavanja:
16.12.2015.
Posjeta: 2.598 *