Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ULOGA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK U KOMUNICIRANJU S POSJETITELJIMA MUZEJA (NA PRIMJERU NARODNOGA MUZEJA ZADAR)

Renata Peroš ; Narodni muzej Zadar


Puni tekst: hrvatski pdf 220 Kb

str. 76-103

preuzimanja: 1.086

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 22 Kb

str. 104-104

preuzimanja: 227

citiraj


Sažetak

Razvojem interneta muzeji postaju aktivni sudionici umreženoga društva.
Naime, društvene mreže već su važna platforma muzeja u komunikaciji
s korisnicima pa tako i Narodni muzej Zadar sve informacije
bitne za cjelokupni njegov rad pruža preko društvene mreže Facebook.
Cilj ovoga rada je istražiti ulogu, domete i značenje društvene mreže Facebook
u komunikaciji Narodnoga muzeja Zadar s posjetiteljima. Metoda
anketnoga istraživanja provedena je na uzorku od 123 posjetitelja
Narodnoga muzeja Zadar tijekom srpnja i kolovoza 2015. godine. Glavni
rezultati istraživanja upućuju na zaključak da je društvena mreža Facebook
važan komunikacijski kanal, premda ne i najvažniji izvor informacija
u odnosu na ostale masovne medije. Rezultati istraživanja predstavljaju
potencijalne smjernice za oblikovanje komunikacijske strategije Muzeja
u društvenim medijima.

Ključne riječi

muzej; muzejska komunikacija; društvene mreže; Facebook

Hrčak ID:

216292

URI

https://hrcak.srce.hr/216292

Datum izdavanja:

16.12.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.598 *