Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Mogućnosti doprinosa terapijskog jahanja socijalnom razvoju

Anita Đuretić orcid id orcid.org/0000-0002-2640-3954 ; OŠ Dobriša Cesarić, Osijek
Sanela Mandić Vidaković orcid id orcid.org/0000-0002-4428-6229 ; OŠ Dore Pejačević, Našice
Katarina Bulka orcid id orcid.org/0000-0001-9158-1223


Puni tekst: hrvatski pdf 395 Kb

str. 349-362

preuzimanja: 630

citiraj


Sažetak

Cilj je bio ispitati mogućnosti doprinosa terapijskog jahanja socijalnom razvoju djece s teškoćama u razvoju. Istraživanje je provedeno na uzorku od jednog ispitanika s teškoćama u razvoju – dječaka koji je član terapijskog jahanja udruge „Mogu“. Rad se sastoji od dva dijela, teorijskog i empirijskog. U teorijskom dijelu navedene su osnovne teorijske spoznaje o pojmu socijalizacije i socijalnih kompetencija, zatim
o tome tko su djeca s teškoćama u razvoju i koji čimbenici utječu na njihovu socijalizaciju te teorijske osnove o terapijskom jahanju. Posebna pozornost daje se pedagoškim, terapijskim i odgojno-obrazovnim učincima terapijskog jahanja i inkluzivne kulture na osobni
i socijalni razvoj djece s teškoćama u razvoju. U empirijskom dijelu, nakon definiranja metodologije istraživanja i operacionalizacije ciljeva istraživanja, navedena je analiza dobivenih podataka. I na kraju su u zaključku izneseni najvažniji rezultati istraživanja te prijedlog njihove praktičke primjene u odgojno-obrazovnoj praksi. Rezultati su potvrdili da i terapijsko jahanje pozitivno utječe na osobni i socijalni razvoj ispitanika te se mogu primijeniti u odgojnoobrazovne svrhe.

Ključne riječi

djeca s teškoćama u razvoju; socijalizacija; terapijsko jahanje; socijalne vještine

Hrčak ID:

223378

URI

https://hrcak.srce.hr/223378

Datum izdavanja:

15.7.2018.

Posjeta: 1.226 *