Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Coaching u pedagoškim područjima djelovanja

Wolfgang Müller-Commichau ; Fachhochschule Wiesbaden, University of Applied Sciences


Puni tekst: njemački pdf 102 Kb

str. 385-399

preuzimanja: 1.647

citiraj


Sažetak

Coaching dobiva sve veće značenje u raznim područjima pedagoškoga djelovanja. Tekst obuhvaća tri područja djelovanja: savjetovanje, nastavu i psihosocijalnu animaciju. Pritom prikazuje kako coaching može djelovati. Nakon predstavljanja coaching-a za klijenta kao posebnog slučaja naglašava se važnost pristupa studentu usmjerenog na resurse. Potom se diskutira konstruktivizam kao primjerena referentna teorija. Na kraju se postavlja zahtjev pred akademske odgojne znanosti o potrebi sustavnijeg i pažljivijeg promišljanja coaching-a kao znanstvenog područja i područja djelovanja.

Ključne riječi

coaching kao oblik savjetovanja i metodičko-didaktičko temeljno ishodište; konstruktivizam kao teorija učenja; usmjerenost na resurse; empowerment

Hrčak ID:

21072

URI

https://hrcak.srce.hr/21072

Datum izdavanja:

14.11.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 3.465 *