Pregledni rad
Kontekstualizacija istraživanja iz područja poduzetništva
Munira Šestić
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Sarajevu, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Mirha Bičo Ćar
orcid.org/0000-0002-9810-3512
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Sarajevu, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Senad Softić
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Sarajevu, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Elvir Šahić
orcid.org/0000-0002-9318-0009
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Sarajevu, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Kontekstualizacijom poduzetništva proces poduzetništva dimenzionira se u prostoru i vremenu. Uključujući dimenzije prostora i vremena, istraživačima poduzetništva omogućeno je da na specifičan način odgovore na neka temeljna istraživačka pitanja vezano za poduzetnički proces – a to su: tko, zašto, na koji način, gdje, kada i koliko uspješno?
Kontekstualizacija poduzetništva omogućuje bolje razumijevanje, ne samo načina na koji kontekst djeluje na poduzetništvo, bilo u smislu ograničenja ili u smislu mogućnosti, već i u smislu povratne sprege – mogućnosti djelovanja poduzetništva na promjene u kontekstu. Korist kontekstualizacije poduzetništva u tom smislu može biti dvojna – donosi
korist ne samo istraživačima poduzetništva kao sredstvo unapređenja njihovih budućih istraživanja o prirodi i doprinosu poduzetničkih aktivnosti na jedan sveobuhvatniji način, već i praktičarima koji su do sada iskazivali slab interes za naučne radove iz poduzetništva u odnosu na druga područja istraživanja - kontekstualizacijom poduzetnička istraživanja za njih nisu više uopćena. Cilj rada je da predstavi i istraži recentnu literaturu koja se bavi pitanjem kontekstualizacije poduzetništva, posebno imajući u vidu upute i smjernice koje bi navedeni izvori mogli imati za istraživače poduzetništva u specifičnim kontekstima, kao što je područje Zapadnog Balkana.
Ključne riječi
poduzetništvo; kontekst; koristi kontekstualizacije
Hrčak ID:
230536
URI
Datum izdavanja:
19.12.2019.
Posjeta: 1.899 *