Prethodno priopćenje
Uloga i mogućnosti škole u prevenciji vršnjačkoga nasilja u virtualnom svijetu
Martina Ferić
; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Marko Prpić
orcid.org/0000-0001-9308-2102
; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Sažetak
Nasilje u virtualnom svijetu najšire se definira kao upotreba elektroničkih medija za namjerno povređivanje žrtve. Cilj je ovog rada ispitati povezanost između iskustva nasilja u virtualnom svijetu i provođenja aktivnosti s ciljem prevencije nasilja (u virtualnom svijetu). Uzorak čini 451 učenik završnih razreda pet zagrebačkih srednjih škola. Podatci dobiveni ovim istraživanjem pokazuju da većina učenika ima iskustvo nasilja u virtualnom svijetu, da se aktivnosti za prevenciju nasilja (u virtualnom svijetu) provede u manje od polovine škola te da nema povezanosti između provođenja preventivnih aktivnosti i iskustva nasilja učenika u virtualnom svijetu. Drugim riječima, iskustvo vršnjačkoga nasilja u virtualnom je svijetu visoko prisutno i preventivne aktivnosti koje se provode u promatranim školama nisu učinkovite. Svrha je rada predložiti smjernice za prevenciju nasilja u virtualnom svijetu u školskom okruženju.
Ključne riječi
aktivnosti; prevencija; škola; nasilje u virtualnom svijetu
Hrčak ID:
231169
URI
Datum izdavanja:
16.12.2019.
Posjeta: 2.478 *