Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.14.1.2019.01

VAŽNOST RAZVOJA KOMPETENCIJA ZA E-UČENJE KOD VISOKOŠKOLSKIH NASTAVNIKA ZA PRIMJENU HIBRIDNOGA OKRUŽENJA ZA UČENJE

Snježana Babić orcid id orcid.org/0000-0002-8828-9405 ; Veleučilište u Rijeci
Darko Etinger orcid id orcid.org/0000-0003-4444-7202 ; Fakultet informatike Sveučilište Jurja Dobrile u Puli


Puni tekst: hrvatski pdf 134 Kb

str. 5-20

preuzimanja: 625

citiraj


Sažetak

Pod utjecajem različitih aspekata visokoškolske ustanove sve više ulažu u razvoj različitih modela e-obrazovanja, među kojima su hibridna okruženja za učenje. Re- zultati prijašnjih istraživanja pokazali su da usvajanje e-učenja kod visokoškolskih nastavnika ovisi o razini njihovih kompetencija za e-učenje. Cilj ovoga rada bio je ukazati na važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnih okruženja za učenje kroz prikaz rezultata istraživanja na Fa- kultetu informatike Sveučilišta u Puli. Rezultati istraživanja u ovome radu pokazali su da se visokoškolski nastavnici koji su korisnici e-učenja u najvećoj mjeri samoeducira- ju za e-učenje, raspolažu s visokom razinom IKT znanja i vještina te nemaju dovoljno pedagoških znanja za primjenu hibridnoga okruženja za učenje na naprednijoj razi- ni. Dobivene rezultate mogu upotrijebiti svi oni kojima je interes razvoj e-obrazovanja na visokoškolskim ustanovama i šire.

Ključne riječi

visokoškolski nastavnici; ICT znanja i vještine; pedagoška kompetencija za e-učenje; hibridno okruženje za učenje

Hrčak ID:

233164

URI

https://hrcak.srce.hr/233164

Datum izdavanja:

30.1.2020.

Posjeta: 1.570 *