Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.14.1.2019.01
VAŽNOST RAZVOJA KOMPETENCIJA ZA E-UČENJE KOD VISOKOŠKOLSKIH NASTAVNIKA ZA PRIMJENU HIBRIDNOGA OKRUŽENJA ZA UČENJE
Snježana Babić
orcid.org/0000-0002-8828-9405
; Veleučilište u Rijeci
Darko Etinger
orcid.org/0000-0003-4444-7202
; Fakultet informatike Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Sažetak
Pod utjecajem različitih aspekata visokoškolske ustanove sve više ulažu u razvoj različitih modela e-obrazovanja, među kojima su hibridna okruženja za učenje. Re- zultati prijašnjih istraživanja pokazali su da usvajanje e-učenja kod visokoškolskih nastavnika ovisi o razini njihovih kompetencija za e-učenje. Cilj ovoga rada bio je ukazati na važnost razvoja kompetencija za e-učenje kod visokoškolskih nastavnika za primjenu hibridnih okruženja za učenje kroz prikaz rezultata istraživanja na Fa- kultetu informatike Sveučilišta u Puli. Rezultati istraživanja u ovome radu pokazali su da se visokoškolski nastavnici koji su korisnici e-učenja u najvećoj mjeri samoeducira- ju za e-učenje, raspolažu s visokom razinom IKT znanja i vještina te nemaju dovoljno pedagoških znanja za primjenu hibridnoga okruženja za učenje na naprednijoj razi- ni. Dobivene rezultate mogu upotrijebiti svi oni kojima je interes razvoj e-obrazovanja na visokoškolskim ustanovama i šire.
Ključne riječi
visokoškolski nastavnici; ICT znanja i vještine; pedagoška kompetencija za e-učenje; hibridno okruženje za učenje
Hrčak ID:
233164
URI
Datum izdavanja:
30.1.2020.
Posjeta: 2.035 *