Stručni rad
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2019.2.1.71
ODNOSI S JAVNOŠĆU I PRO BONO KAMPANJE
Kristijan Sedak
orcid.org/0000-0002-6755-0176
; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Veronika Novoselac
orcid.org/0000-0001-7063-7195
; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Korporativna društvena odgovornost (CSR) koncept je u kojemu poslovni subjekt voljno i u interakciji
s drugim strankama odlučuje pridonijeti boljemu društvu. DOP gradi i povezuje tvrtke, zaposlenike
i zajednicu. Jedan od primjera takva poslovanja je uzimanje slučajeva pro bono (latinsko: za opće
dobro). Besplatno predstavljanje klijenata na volonterskoj osnovi prihvatljiv je i dobrodošao način
rješavanja poslovnih problema, uglavnom iz financijskih razloga. Za tvrtke i organizacije to je metoda
izgradnje novih socijalnih i profesionalnih odnosa preko aktivne izgradnje imidža i proširivanja
njihova popisa zadovoljnih klijenata.
Ključne riječi
društvena odgovornost poduzeća; odnosi s javnošću; pro bono
Hrčak ID:
233237
URI
Datum izdavanja:
10.12.2019.
Posjeta: 1.575 *