Stručni rad
OGLAŠAVANJE U EVENT MANAGEMENTU – STUDIJA SLUČAJA*
Helena Varjačić
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Martina Tomičić Furjan
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
Event menadžment je zasebna cjelina menadžmenta koja se odnosi na planiranje i cjelokupnu organizaciju nekog događaja, koji se u pravilu odvija jednom u vremenu. Sam tijek i funkcioniranje poslovanja u event menadžmentu podrazumijeva odličnu organiziranost, kreativnost, koncentraciju te sposobnost izvršavanja zadataka pod vrlo velikim vremenskim pritiskom, korištenjem ograničenih i obično unaprijed definiranih resursa. Stoga je dobra iskorištenost svih kapaciteta te pravovremeno i ciljano dopiranje do svih potencijalnih sudionika u projektu ključno za njegov uspjeh. U ovom radu prikazana je studija slučaja na konkretnom projektu, koja prikazuje osnovne poslovne procese i aktivnosti oglašavanja u event managementu koje je potrebno provesti, kako bi događaj bio proveden uspješno.
Ključne riječi
event management; oglašavanje; tradicionalni i digitalni mediji
Hrčak ID:
236233
URI
Datum izdavanja:
15.3.2020.
Posjeta: 2.241 *