Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

OGLAŠAVANJE U EVENT MANAGEMENTU – STUDIJA SLUČAJA*

Helena Varjačić ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Martina Tomičić Furjan ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 748 Kb

str. 65-72

preuzimanja: 720

citiraj


Sažetak

Event menadžment je zasebna cjelina menadžmenta koja se odnosi na planiranje i cjelokupnu organizaciju nekog događaja, koji se u pravilu odvija jednom u vremenu. Sam tijek i funkcioniranje poslovanja u event menadžmentu podrazumijeva odličnu organiziranost, kreativnost, koncentraciju te sposobnost izvršavanja zadataka pod vrlo velikim vremenskim pritiskom, korištenjem ograničenih i obično unaprijed definiranih resursa. Stoga je dobra iskorištenost svih kapaciteta te pravovremeno i ciljano dopiranje do svih potencijalnih sudionika u projektu ključno za njegov uspjeh. U ovom radu prikazana je studija slučaja na konkretnom projektu, koja prikazuje osnovne poslovne procese i aktivnosti oglašavanja u event managementu koje je potrebno provesti, kako bi događaj bio proveden uspješno.

Ključne riječi

event management; oglašavanje; tradicionalni i digitalni mediji

Hrčak ID:

236233

URI

https://hrcak.srce.hr/236233

Datum izdavanja:

15.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.241 *