Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Efikasnost nastave fizičkog odgoja

Maurice Pieron ; University of Liege


Puni tekst: hrvatski pdf 900 Kb

str. 125-132

preuzimanja: 137

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 614 Kb

str. 133-137

preuzimanja: 154

citiraj


Sažetak

U članku se opisuje nekoliko tipova varijabli, koje ukazuju na efikasnost nastave kao što su klima u razredu i funkcije i značenja intervencija nastavnika. Unutar intervencija nastavnika raspravlja se o funkcijama organizacije, intervencijama sadržaja i funkcijama feedbacka (povratne informacije). Navode se i neke varijable za procjenu ponašanja učenika, kao što su trajanje aktivnosti, trajanje organizacije nastave i neproduktivno vrijeme. Također se prredlažu neki načini promjene ponašanja nastavnika. Predlaže se da se smanji učestalost negativnih intervencija, da se učenicima osigura više povratnih informacija i više pozitivnog pojačanja, da se stvori povjerljivija klima u razredu i smanji vrijeme potrebno za organizaciju u cilju poboljšanja efikasnosti nastave tjelesnog odgoja.

Ključne riječi

Hrčak ID:

240923

URI

https://hrcak.srce.hr/240923

Datum izdavanja:

1.1.1979.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 975 *