Pregledni rad
Efikasnost nastave fizičkog odgoja
Maurice Pieron
; University of Liege
Puni tekst: hrvatski pdf 900 Kb
str. 125-132
preuzimanja: 137
citiraj
APA 6th Edition
Pieron, M. (1979). Efikasnost nastave fizičkog odgoja. Kinesiology, 9. (1.-2.), 125-132. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/240923
MLA 8th Edition
Pieron, Maurice. "Efikasnost nastave fizičkog odgoja." Kinesiology, vol. 9., br. 1.-2., 1979, str. 125-132. https://hrcak.srce.hr/index.php/240923. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Pieron, Maurice. "Efikasnost nastave fizičkog odgoja." Kinesiology 9., br. 1.-2. (1979): 125-132. https://hrcak.srce.hr/index.php/240923
Harvard
Pieron, M. (1979). 'Efikasnost nastave fizičkog odgoja', Kinesiology, 9.(1.-2.), str. 125-132. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/240923 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Pieron M. Efikasnost nastave fizičkog odgoja. Kinesiology [Internet]. 1979 [pristupljeno 27.12.2024.];9.(1.-2.):125-132. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/240923
IEEE
M. Pieron, "Efikasnost nastave fizičkog odgoja", Kinesiology, vol.9., br. 1.-2., str. 125-132, 1979. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/240923. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 614 Kb
str. 133-137
preuzimanja: 154
citiraj
APA 6th Edition
Pieron, M. (1979). Efikasnost nastave fizičkog odgoja. Kinesiology, 9. (1.-2.), 125-132. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/240923
MLA 8th Edition
Pieron, Maurice. "Efikasnost nastave fizičkog odgoja." Kinesiology, vol. 9., br. 1.-2., 1979, str. 125-132. https://hrcak.srce.hr/index.php/240923. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Pieron, Maurice. "Efikasnost nastave fizičkog odgoja." Kinesiology 9., br. 1.-2. (1979): 125-132. https://hrcak.srce.hr/index.php/240923
Harvard
Pieron, M. (1979). 'Efikasnost nastave fizičkog odgoja', Kinesiology, 9.(1.-2.), str. 125-132. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/240923 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Pieron M. Efikasnost nastave fizičkog odgoja. Kinesiology [Internet]. 1979 [pristupljeno 27.12.2024.];9.(1.-2.):125-132. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/240923
IEEE
M. Pieron, "Efikasnost nastave fizičkog odgoja", Kinesiology, vol.9., br. 1.-2., str. 125-132, 1979. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/240923. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
U članku se opisuje nekoliko tipova varijabli, koje ukazuju na efikasnost nastave kao što su klima u razredu i funkcije i značenja intervencija nastavnika. Unutar intervencija nastavnika raspravlja se o funkcijama organizacije, intervencijama sadržaja i funkcijama feedbacka (povratne informacije). Navode se i neke varijable za procjenu ponašanja učenika, kao što su trajanje aktivnosti, trajanje organizacije nastave i neproduktivno vrijeme. Također se prredlažu neki načini promjene ponašanja nastavnika. Predlaže se da se smanji učestalost negativnih intervencija, da se učenicima osigura više povratnih informacija i više pozitivnog pojačanja, da se stvori povjerljivija klima u razredu i smanji vrijeme potrebno za organizaciju u cilju poboljšanja efikasnosti nastave tjelesnog odgoja.
Ključne riječi
Hrčak ID:
240923
URI
https://hrcak.srce.hr/240923
Datum izdavanja:
1.1.1979.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 975
*