Stručni rad
ČITAM. ČITAŠ LI? ČITAJ!
Alenka Juršnik
; Osnovna škola Karla Destovnika Kajuha Šoštanj
Sažetak
Pad čitanja među mladima glavni je izazov za cijelu zajednicu. Zabrinjavajuće je da se ovaj fenomen proširio i na najmlađe osnovnoškolce, za koje se smatralo da su visoko motivirani čitatelji. U članku su opisani uzroci i moguće posljedice smanjenja čitanja među osnovnoškolcima. Usredotočen je na čitanje literature, zašto je to posebno važno za mlade, te na slobodno čitanje, tj. čitanje radi zabave. U njemu su opisane aktivnosti koje smo provodili u Osnovnoj školi Šoštanj kako bismo povećali popularnost čitanja kvalitetne dječje i omladinske literature u cijeloj vertikali, od najmlađih do najstarijih učenika.
Ključne riječi
čitanje, značenje čitanja, promocija čitanja, škola, upad čitanja.
Hrčak ID:
241689
URI
Datum izdavanja:
21.8.2020.
Posjeta: 1.545 *