Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ČITAM. ČITAŠ LI? ČITAJ!

Alenka Juršnik ; Osnovna škola Karla Destovnika Kajuha Šoštanj


Puni tekst: hrvatski pdf 472 Kb

str. 117-126

preuzimanja: 700

citiraj


Sažetak

Pad čitanja među mladima glavni je izazov za cijelu zajednicu. Zabrinjavajuće je da se ovaj fenomen proširio i na najmlađe osnovnoškolce, za koje se smatralo da su visoko motivirani čitatelji. U članku su opisani uzroci i moguće posljedice smanjenja čitanja među osnovnoškolcima. Usredotočen je na čitanje literature, zašto je to posebno važno za mlade, te na slobodno čitanje, tj. čitanje radi zabave. U njemu su opisane aktivnosti koje smo provodili u Osnovnoj školi Šoštanj kako bismo povećali popularnost čitanja kvalitetne dječje i omladinske literature u cijeloj vertikali, od najmlađih do najstarijih učenika.

Ključne riječi

čitanje, značenje čitanja, promocija čitanja, škola, upad čitanja.

Hrčak ID:

241689

URI

https://hrcak.srce.hr/241689

Datum izdavanja:

21.8.2020.

Posjeta: 1.545 *