Uvodnik
KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA
Mario Plenković
; Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska & Alma Mater Europaea – ECM & Univerza v Mariboru, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Inštitut za medijske komunikacije, Maribor, Slovenija
Puni tekst: hrvatski pdf 623 Kb
str. 118-122
preuzimanja: 187
citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M. (2020). KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA. Media, culture and public relations, 11 (2), 118-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA." Media, culture and public relations, vol. 11, br. 2, 2020, str. 118-122. https://hrcak.srce.hr/index.php/244806. Citirano 19.05.2024.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA." Media, culture and public relations 11, br. 2 (2020): 118-122. https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
Harvard
Plenković, M. (2020). 'KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA', Media, culture and public relations, 11(2), str. 118-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806 (Datum pristupa: 19.05.2024.)
Vancouver
Plenković M. KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA. Media, culture and public relations [Internet]. 2020 [pristupljeno 19.05.2024.];11(2):118-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
IEEE
M. Plenković, "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA", Media, culture and public relations, vol.11, br. 2, str. 118-122, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806. [Citirano: 19.05.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 623 Kb
str. 118-122
preuzimanja: 168
citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M. (2020). KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA. Media, culture and public relations, 11 (2), 118-122. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA." Media, culture and public relations, vol. 11, br. 2, 2020, str. 118-122. https://hrcak.srce.hr/index.php/244806. Citirano 19.05.2024.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA." Media, culture and public relations 11, br. 2 (2020): 118-122. https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
Harvard
Plenković, M. (2020). 'KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA', Media, culture and public relations, 11(2), str. 118-122. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806 (Datum pristupa: 19.05.2024.)
Vancouver
Plenković M. KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA. Media, culture and public relations [Internet]. 2020 [pristupljeno 19.05.2024.];11(2):118-122. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806
IEEE
M. Plenković, "KOMUNIKACIJSKA EVALVACIJA MEDIJSKIH SADRŽAJA", Media, culture and public relations, vol.11, br. 2, str. 118-122, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/244806. [Citirano: 19.05.2024.]
Sažetak
Komunikologija, s aspekta metodologije medijskih istraživanja, s posebnom pažnjom pristupa evalvaciji (vrednovanju i analizi) medijskih sadržaja u cjelokupnom posredovanom informacijsko-komunikacijskom holističkom medijskom procesu. Sustavna medijska istraživanja nastoje da, metodama suvremenih komunikoloških istraživanja, što preciznije, predviđaju output učinka komunikacijskih poruka u medijskim javnostima. Poznata je Mannheinova metodologija (R.Bastide, 1: 315 - 316) koja nastoji pokazati da elementi poremećaja istine „po sebi“ također imaju svoju vrijednost. Nije moguće društvene stvari upoznati samo izvana; treba u njima sudjelovati da bi ih se razumjelo. (…) Polazeći od činjenice da je misao u biti skrivena djelatnost koja „je s više strana larvatus prodeo i igra s cogitom kao neka vrsta intimnog skrivača“, podcrtavajući tako neke Nietzscheove aforizme koji idu u istom smjeru, kao: „Za sve ono što čovjek pušta da postane vidljivo, može se pitati: što želi sakriti?“.
Ključne riječi
Komunikologija; medijska komunikacija; komunikacijska evalvacija, medijski sadržaji; retorika; komunikološke metode
Hrčak ID:
244806
URI
https://hrcak.srce.hr/244806
Datum izdavanja:
30.9.2020.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 950
*