Stručni rad
UČENJE POKRETOM RADI LAKŠEG PAMĆENJA
Maja Obrenović
; OŠ Frana Roša, Cesta na Dobrovo 114, Celje, Slovenija
Sažetak
Kreativni pokret jedan je od pristupa učenju koji je tek nedavno dobio više pozornosti. Učenici osmišljavaju i implementiraju sadržaje učenja pokretom. Ovo je novi pristup učenju pomoću kojeg možemo nadograditi lekcije i ponuditi sadržaj učenja učenicima pokretom. To obogaćuje lekcije i čini sadržaj učenja još atraktivnijim. Na taj način pružamo studentima priliku da izraze svoju kreativnost. Lekcija u kojoj se gradivo prenosi pokretom mnogo je razumljivija i zanimljivija za učenike. Učenici postaju aktivni član učionice, jer kretanje potiče njegovu kreativnost, povećava motivaciju za rad i suradnju. Učenje pokretom omogućuje i potiče razvoj djece u svim područjima. Možemo razgovarati o holističkoj metodi učenja, gdje učenici razumiju ili prihvaćaju informacije i umom i tijelom. Integrirane metode učenja uključuju kreativno kretanje. Svaki učitelj ima svoj način poučavanja. Ipak, prilikom planiranja lekcije mora uzeti u obzir da učenici primaju poruke okoline kroz pet osjetila: vrstu, miris, vid, sluh ili okus. Naime, poznajemo učitelje koji kod učenika razvijaju uglavnom slušni (aditivni) način primanja informacija i vizualni (vizualni) način. Neki također pokušavaju prenijeti informacije učenicima pokretima i dodirom (kinestetički način).
Ključne riječi
igra, kreativni pokret, studenti
Hrčak ID:
247205
URI
Datum izdavanja:
1.1.2021.
Posjeta: 1.445 *