Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v23i1.3810
Promjene korejskoga obrazovnog sustava i četvrta industrijska revolucija
Yoon-Cheol Park
; Department of English Education Kyungnam University Kyungnamdaehak-ro 4, Masanhappo-gu, Changwon city, South Korea
Sažetak
Obrazovne potrebe trebaju odražavati stvarnost društva, a obrazovne metode ići
ukorak s vremenom. Cilj je ovoga istraživanja ispitati obrazovne metode u vremenu
četvrte industrijske revolucije u obrazovnom sustavu Koreje. Uzorkom istraživanja
obuhvaćen je korejski obrazovni sustav od 1960. do danas, u kontekstu četvrte
industrijske revolucije. Za analizu uzorka korišteni su pregled literature i deskriptivni
pristup. Rezultati pokazuju da se u obrazovnom sustavu Koreje od 1960. do danas
mogu razlikovati tri stadija: prvi je nacionalizam, potaknut od strane vlade, od
1960. do 1994. godine; drugi je liberalizam, koji je naglašavao autonomiju, od 1995.
do 2015. i treći, kreativnost tijekom četvrte industrijske revolucije, od 2016. do
danas. Rezultati ovoga istraživanja pokazuju da su obrazovni stadiji nacionalizma
i liberalizma još uvijek prisutni u Koreji i da obrazovne metode prošlosti, poput
masovnoga obrazovanja, nisu prevladane. Četvrta industrijska revolucija zahtijeva
stapanje i suradnju unutar obrazovnoga sektora, a očekuje se da personalizirani
sustav učenja, koji vrednuje pojedinačne talente, iskustva i sklonosti, bude obrazovna
metoda budućnosti korejskoga obrazovanja. Stoga, ovo istraživanje pokazuje da će
personalizirani sustav učenja biti odlučujući čimbenik u određivanju obrazovnih
metoda Koreje u periodu četvrte industrijske revolucije.
Ključne riječi
kreativnost; masovno obrazovanje; personalizirani sustav učenja; stapanje; suradnja
Hrčak ID:
256406
URI
Datum izdavanja:
23.3.2021.
Posjeta: 1.807 *