Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 23.03.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 24.04.2021.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 6-7)

Foreword (str. 6-7)


Uvodnik


Changes of Korean Education and the Fourth Industrial Revolution (str. 9-33)

Yoon-Cheol Park
Pregledni rad


Group Identity in a Secondary School Classroom Constructed through Musical Creation (str. 35-61)

Carlos Lage-Gómez, Roberto Cremades-Andreu
Prethodno priopćenje


Muzikoterapija u procesu obrazovanja djece s teškoćama u razvoju (str. 63-79)

Ana Katušić, Ksenija Burić
Pregledni rad


Stilovi roditeljstva kao prediktori uključenosti učenika u obrazovni proces (str. 81-106)

Tatjana Marić
Prethodno priopćenje


Acquisition of the Long Jump Skill Using Varying Feedback (str. 107-132)

Aleksandar Puklavec, Ljubomir Antekolović, Pavle Mikulić
Izvorni znanstveni članak


Sudjelovanje na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture i bavljenje rekreacijskim aktivnostima tijekom pandemije izazvane koronavirusom (str. 133-152)

Andrea Vrbik, Ivan Vrbik, Srna Jenko Miholić
Izvorni znanstveni članak


Različite prespektive o uspješnosti 14 i 15-godišnjaka u rješavanju izoliranoga problema (str. 153-184)

Nives Baranović, Branka Antunović-Piton
Izvorni znanstveni članak


An Investigation of Science Teachers’ Web Pedagogical Content Knowledge (str. 185-215)

Abdullah Balcı, Bulent Aydogdu, Fatih Özdinç
Izvorni znanstveni članak


Važnost primjene multimedijske aplikacije stvorene prema ADDIE modelu za poučavanje pisanja i čitanja slova (str. 217-253)

Fadil Novalić, Emruš Azizović, Faruk Selimović, Muzafer Saračević
Izvorni znanstveni članak


Uloga formalne socijalne podrške studentima u kontekstu socijalne dimenzije visokoga obrazovanja (str. 255-292)

Valentina Šipuš, Marina Milić Babić
Pregledni rad


Posjeta: 14.215 *