Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.22522/cmr20210165,

Kulturne i kreativne industrije u post-pandemijskom svijetu: utjecaj pandemije na poslovanje radijskih nakladnika u Hrvatskoj

Silvija Londero Šimleša ; University VERN, Edward Bernays University College, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 1.115 Kb

page 68-87

downloads: 473

cite


Abstract

Pandemija virusa COVID-19 u potpunosti je promijenila sliku svijeta. Jedna od grana koje su najpogođenije posljedicama pandemije su kulturne i kreativne industrije. Ni medijsko tržište, kao važan dio sektora kulturnih i kreativnih industrija, nije bilo pošteđeno ovog udara. U radu se istražuje kako je pandemija virusa COVID-19 utjecala na upravljanje i poslovanje elektroničkih medija u Hrvatskoj na primjeru radijskih nakladnika te kako su se oni prilagodili promjenama u financijskom, tehnološkom i kadrovskom smislu, ali i drugim segmentima poslovanja. Dobiveni rezultati uspoređeni su s podacima radijskih tržišta Europske unije i zemalja u okruženju. Drugačije okolnosti na tržištu stvorile su nove modele poslovanja od kojih su neki zadržani kao praksa. Rad istražuje i mjere potpora i relaksacija zakonskih obveza državnih institucija i agencija kojima su one reagirale na promjene u poslovanju radijskih nakladnika u Hrvatskoj.

Keywords

pandemija; kulturne i kreativne industrije; radijski nakladnici

Hrčak ID:

261007

URI

https://hrcak.srce.hr/261007

Publication date:

27.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 960 *