Stručni rad
IZMEĐU IGRE I UČENJA
Anita Romih
; OŠ dr. Jožeta Pučnika Črešnjevec
Sažetak
Dijete, igra, radost, opuštanje i kreativnost pojmovi su koje vrlo često povezujemo kada govorimo o dječjim aktivnostima. [1] S igrom se susrećemo od malih nogu. Da igra nije samo igranje, već i odgovoran i zahtjevan posao, odgojni, obrazovni i socijalizacijski proces, dokazuje činjenica da igra prodire u sve više društvenih područja. Iz ranog djetinjstva igra se najprije proširila u neformalno obrazovanje, a u posljednje vrijeme prodire također u prostor formalnog obrazovanja jer osim intelektualnog učenja omogućuje često zanemareno, ali istodobno vrlo snažno iskustveno učenje. [2] Škola je sastavni dio djetetove mladosti. Uz propisani program, za život nauče mnoge druge stvari. Jedan od takvih načina je učenje igranjem. Didaktička igra ima veliku motivacijsku ulogu. Najvažnije jest da se učenici igraju, a istovremeno zaboravljaju na učenje ili uče kroz igru veseli i bez prisile. U praktičnom dijelu članka predstavit ću didaktičku igru Pričljive kocke koju koristim na nastavi. Pričljive kocke omogućuju i nude brojne mogućnosti za ugodna i zabavna druženja, svladavanje novog gradiva, ponavljanje i utvrđivanje gradiva.
Ključne riječi
didaktička igra, pričljive kocke, dijete, igra
Hrčak ID:
264034
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 1.714 *