Skip to the main content

Professional paper

POSEBNI ODGOJNO-OBRAZOVNI OBLIK RADA U 1. TRIJADI

Darja Milošič ; OŠ Markovci, Slovenija


Full text: croatian pdf 168 Kb

page 649-654

downloads: 154

cite


Abstract

Škola u prirodi se uključuje u posebne oblike odgojno -obrazovnog rada s učenicima. To je nadogradnja kurikuluma za različite predmete, koja se odvija nekoliko dana izvan školskih prostorija.
Radi se o posebnom procesu učenja gdje učenici stječu nova saznanja o prirodi. Oni provode vrijeme s vršnjacima iz razreda i učiteljima. Među njima se razvija opušten odnos, jedni drugima pružaju podršku u osvajanju osobnih postignuća. Osim što uče sadržaje u prirodnom okruženju, razvijaju samostalnost, poboljšavajući pritom tjelesnu aktivnost i zdravlje. Zbog svoje raznolikosti, prirodni okoliš potiče znatiželju, istraživački duh i kreativnost. U svom ću radu predstaviti pripremu i provedbu škole u prirodi na kraju prve trijade.

Keywords

nova znanja o prirodi, međusobni odnosi, samostalnost

Hrčak ID:

264373

URI

https://hrcak.srce.hr/264373

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 418 *