Stručni rad
POSEBNI ODGOJNO-OBRAZOVNI OBLIK RADA U 1. TRIJADI
Darja Milošič
; OŠ Markovci, Slovenija
Sažetak
Škola u prirodi se uključuje u posebne oblike odgojno -obrazovnog rada s učenicima. To je nadogradnja kurikuluma za različite predmete, koja se odvija nekoliko dana izvan školskih prostorija.
Radi se o posebnom procesu učenja gdje učenici stječu nova saznanja o prirodi. Oni provode vrijeme s vršnjacima iz razreda i učiteljima. Među njima se razvija opušten odnos, jedni drugima pružaju podršku u osvajanju osobnih postignuća. Osim što uče sadržaje u prirodnom okruženju, razvijaju samostalnost, poboljšavajući pritom tjelesnu aktivnost i zdravlje. Zbog svoje raznolikosti, prirodni okoliš potiče znatiželju, istraživački duh i kreativnost. U svom ću radu predstaviti pripremu i provedbu škole u prirodi na kraju prve trijade.
Ključne riječi
nova znanja o prirodi, međusobni odnosi, samostalnost
Hrčak ID:
264373
URI
Datum izdavanja:
1.11.2021.
Posjeta: 671 *