Stručni rad
AEROBNE VJEŽBE TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU ZA UČENIKE DRUGE I TREĆE TRIJADE
Zlatko Marčič
; OŠ Markovci
Sažetak
U radu je prikazan primjer učenja na daljinu pri predmetu sport u drugoj i trećoj trijadi. Učenici su u osam tjedana s povezivanjem praktičnih i teorijskih sadržaja u tematskom sklopu atletike ostvarili ciljeve aerobne izdržljivosti u vezi sa zdravim načinom života. Kroz sadržaje izdržljivosti u prirodi težili smo sljedećim ciljevima: svladavanje napora, unutarnjih osjeta tijela tijekom rada, kretanja i odmora, povjerenje u vlastite osjećaje, povećanje volumena i intenziteta trčanja te prevladavanje aerobnih vježbi u odnosu na anaerobne. Naglasak je na raznolikosti tjelovježbe i usavršavanju biomehanički ispravnih tehnika trčanja (2). Prilikom rada na daljinu upute su davane u pisanoj formi u e-učionici i putem videopoziva. Učenici su svakodnevno izvještavali o urađenim zadacima u komentarima ispod zadanih zadataka. Utvrdili smo da su učenici u tom razdoblju bili manje aktivni nego tijekom školskih sportskih sati te da se količina vježbanja smanjila s obzirom na situaciju Covid-19.
Ključne riječi
tjelesni odgoj, učenje na daljinu, aerobne vježbe, osnovna škola, plan vježbanja
Hrčak ID:
267209
URI
Datum izdavanja:
1.2.2022.
Posjeta: 632 *