Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 01.02.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 01.02.2022.

Sadržaj

Puni tekst

MALO DRUGAČIJI PRODUŽENI BORAVAK (str. 6-14)

Zarja Trček
Stručni rad


NASTAVA NA DALJINU (str. 15-22)

Zarja Trček
Stručni rad


Na putu prema europskom digitalnom identitetu (str. 23-32)

Valerija Pekušek Cvikl
Stručni rad


VIDEO SNIMANJE I PRIPREMA S OBS PROGRAMOM (str. 33-42)

Valerija Pekušek Cvikl
Stručni rad


MONTAŽA VIDEO SNIMAKA U PROGRAMU SHOTCUT (str. 43-52)

Valerija Pekušek Cvikl
Stručni rad


KNJIGA KAO SREDSTVO ZA RAZGOVOR O RAZLIČITIM PROBLEMIMA UČENIKA (str. 53-61)

Natalija Šraml
Stručni rad


KURIKULUM TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE U FUNKCIJI TJELESNOG I PSIHIČKOG ZDRAVLJA UČENIKA (str. 62-74)

Ella Selak Bagarić, mag. psych., Krešimir Prijatelj, mag. psych., prof. dr. sc. Gordana Buljan Flander
Stručni rad


UČENJE NA DALJINU: MOTIVACIJSKI ALATI ZA PROVJERU ZNANJA IZ POVIJESTI (str. 82-89)

Laura Mohorko Kumer
Stručni rad


ČITANJE I PROJEKT - ZELENI ČITATELJ (str. 99-106)

Mojca Kravcar
Stručni rad


SUPERČITAONICA (str. 107-113)

Ana Šnofl
Stručni rad


Uključenost darovitih učenika u turistički projekt (str. 114-119)

Ana Šnofl
Stručni rad


ČITAJU LI JOŠ UOPĆE UČENICI U OSNOVNIM ŠKOLAMA? (str. 120-125)

Lidija Kocbek
Stručni rad


AKCIJA ŠKOLSKE KNJIŽNICE - PROMOCIJA ČITANJA (str. 126-133)

Lidija Kocbek
Stručni rad


UKLJUČIVANJE KOMPETENCIJA PODUZETNOSTI U PRIPREMU EKSKURZIJE (str. 134-141)

Vera Gognjavec
Stručni rad


ZNAČAJ TERENSKOG RADA ZA IZRADU SEMINARSKOG RADA IZ GEOGRAFIJE (str. 142-148)

Vera Gognjavec
Stručni rad


VOLONTIRANJE UČENIKA S POSEBNIM POTREBAMA (str. 149-156)

Tamara Kurbos
Stručni rad


DRUŠTVE IGRE NA POČETKU ŠKOLOVANJA (str. 157-163)

Mojca Kravcar
Stručni rad


ULOGA RAZREDNIKA U VOĐENJU ODJELNE ZAJEDNICE (str. 164-169)

Nataša Kuselj
Stručni rad


POTICANJE ČITANJA (str. 170-179)

Katarina Vinšek
Stručni rad


UČITELJ – PROMOTOR ŠKOLE (str. 179-186)

Tatjana Emeršič
Stručni rad


METELKARJI O HELJDI (str. 193-201)

Tea Kump
Stručni rad


ODRŽIVA MOBILNOST U ŠKOLI (str. 202-206)

Mateja Pučko Erhatič
Stručni rad


STVARANJE POZITIVNE KLIME (str. 207-213)

Bojan Kukman
Stručni rad


DRAMATIZACIJOM DO ZNANJA STRANOG JEZIKA (str. 214-219)

Jasmina Križaj Grušovnik
Stručni rad


DJECI JE POTREBNA ŠUMA (str. 220-225)

Jasmina Križaj Grušovnik
Stručni rad


MOTIVACIJA UČENIKA (str. 226-231)

Jasmina Križaj Grušovnik
Stručni rad


RAZREDNIK PRVAŠIĆIMA U VREMENU ODRŽAVANJA NASTAVE NA DALJINU (str. 230-238)

Jana Grabljevec
Stručni rad


NASTAVA MALE KOŠARKE U ŠESTOM RAZREDU IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI (str. 239-246)

Zlatko Marčič
Stručni rad


ČIŠĆENJE ZUBA SA ''ZOBNIM ALARMOM'' (str. 247-253)

Natalija Videnšek
Stručni rad


ČIMBENICI USPJEŠNOG UČENJA (str. 254-259)

Janja Sunčič
Stručni rad


NAVIKE UČENJA PETOŠKOLACA (str. 260-271)

Alenka Plevnik
Stručni rad


UČENJE STRANOG JEZIKA KROZ IGRU (str. 279-286)

Stanka Kajba
Stručni rad


UVOĐENJE ROBOTIKE U 1. TRIJADU OSNOVNIH ŠKOLA (str. 287-295)

Martina Kajfež
Stručni rad


LUTKA U NASTAVI - NEKA UČENJE POSTANE IGRA (str. 296-305)

Polonca Gregorčič
Stručni rad


UČENJE NA OTVORENOM (str. 306-311)

Petra Krmelj
Stručni rad


POZITIVNA KLIMA I POTICAJNO OKRUŽENJE ZA UČENJE (str. 312-318)

Petra Krmelj
Stručni rad


UČENJE SLOVA KROZ POKRET (str. 319-329)

Nina Taler
Stručni rad


BUDDYJI U OSNOVNOJ ŠKOLI (str. 330-344)

Nina Taler
Stručni rad


KAKO POBOLJŠATI DRAMSKE VJEŠTINE (str. 354-359)

Monika Ravnikar Bobnar
Stručni rad


KREATIVNA INSPIRACIJA IZ AMBALAŽNOG OTPADA (str. 360-365)

Julija Grm
Stručni rad


SOCIJALNE VJEŠTINE U PRVOM RAZREDU (str. 366-370)

Julija Grm
Stručni rad


TEHNIČKA KREACIJA U ŠKOLI (str. 371-377)

Julija Grm
Stručni rad


SLOBODNO VRIJEME UČENIKA U RAZDOBLJU TRAJANJA COVID-19 (str. 378-385)

Erik Kurbos
Stručni rad


ČAROBNI SVIJET PRIRODE I BESPLATNE IGRE ZA MALU DJECU (str. 386-390)

Tanja Radović Kantardžić
Stručni rad


NEDONOŠĆE I NJEGOVE MOGUĆE OBRAZOVNO-ODGOJNE POTEŠKOĆE (str. 391-397)

Nives Gros
Stručni rad


SVIJET DIDAKTIČKIH IGRAČA JE MALO DRUGAČIJI (str. 398-404)

Julija Grm
Stručni rad


ORIJENTACIJA – MREŽA (str. 405-415)

Marjanca Dolenc
Stručni rad


DJECA S ADHD POREMEĆAJEM U OSNOVNOJ ŠKOLI (str. 416-426)

Marjanca Dolenc
Stručni rad


VOĐENJE RAZREDA GLEDAJUĆI OČIMA RAZREDNIKA (str. 432-439)

Marina Garić
Stručni rad


EMOCIONALNO OPISMENJAVANJE (str. 440-446)

Alenka Domanjko Rožanc
Stručni rad


USMENO VREDNOVANJE ZNANJA – DA ILI NE? (str. 447-454)

Alenka Domanjko Rožanc
Stručni rad


IZRADA DIGITALNE KNJIGE U NASTAVI TALIJANSKOG JEZIKA (str. 455-461)

Miranda Majcan Rajković
Stručni rad


JAČANJE PSIHOFIZIČKOG ZDRAVLJA UČENIKA (str. 462-467)

Renata Štefančič
Stručni rad


GOLF U OSNOVNOJ ŠKOLI (str. 468-472)

Tjaša Vrbek
Stručni rad


INTERESNA AKTIVNOST LAKIH NOGU NAOKOLO (str. 473-477)

Tjaša Vrbek
Stručni rad


eTWINNING ZAJEDNICA I ŠKOLSKA KNJIŽNICA (str. 478-482)

Ivana Norac
Stručni rad


DAROVITI UČENICI I POTICAJNO OKRUŽENJE ZA UČENJE (str. 483-490)

Albina Fifer
Stručni rad


NASTANAK I LIJEČENJE OZLJEDA POKRETAČA TIJELA KOD DJECE (str. 491-498)

Neven Ivetić
Stručni rad


SPORT I DRUŠTVO (str. 499-504)

Neven Ivetić
Stručni rad


ULOGA RAZREDNIKA NA PREDMETNOM STUPNJU OSNOVNE ŠKOLE (str. 515-521)

Manica Ferk
Stručni rad


TEHNIKAMA OPUŠTANJA DO STANJA OPUŠTENOSTI U ŠKOLI (str. 522-529)

Vesna Pregelj
Stručni rad


UPORABA LEŽEĆE OSMICE U RAZVOJU VJEŠTINA UČENJA (str. 530-537)

Vesna Pregelj
Stručni rad


RAZVOJ IDEJA U ŠKOLI (str. 538-543)

Martina Holešek
Stručni rad


ANTIČKA BAŠTINA I NJEZINI ODAZIVI U SADAŠNJICI-(PROJEKTNI RAD) (str. 550-559)

Vida Hočevar
Stručni rad


DRUŠTVENE IGRE (str. 560-568)

Elka Mlakar
Stručni rad


DJELOVANJE PJEVAČKIH ZBOROVA U OSNOVNOJ ŠKOLI U DOBA COVIDA 19 (str. 569-576)

Marjan Kresnik
Stručni rad


ŠKOLSKI KREATIVNI KUTAK NA OTVORENOM (str. 577-583)

Martina Černi
Stručni rad


UČENJE UČENJA I UVOĐENJE POBOLJŠANJA NA PODRUČJU UČENJA I POUČAVANJA (str. 594-602)

Alja Benkoč Sušnik
Stručni rad


ZIMSKA ŠKOLA U PRIRODI (str. 603-611)

Aleksandra Ključevšek
Stručni rad


RADIONICE ZA POTICAJ NADARENOSTI U OSNOVNOJ ŠKOLI (str. 612-619)

Aleksandra Ključevšek
Stručni rad


Posjeta: 44.785 *