Ostalo
Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost
Nada Beroš
Puni tekst: hrvatski pdf 1.965 Kb
str. 27-29
preuzimanja: 65
citiraj
APA 6th Edition
Beroš, N. (1992). Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost. Život umjetnosti, 51 (1), 27-29. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/270239
MLA 8th Edition
Beroš, Nada. "Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost." Život umjetnosti, vol. 51, br. 1, 1992, str. 27-29. https://hrcak.srce.hr/index.php/270239. Citirano 02.05.2024.
Chicago 17th Edition
Beroš, Nada. "Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost." Život umjetnosti 51, br. 1 (1992): 27-29. https://hrcak.srce.hr/index.php/270239
Harvard
Beroš, N. (1992). 'Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost', Život umjetnosti, 51(1), str. 27-29. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/270239 (Datum pristupa: 02.05.2024.)
Vancouver
Beroš N. Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost. Život umjetnosti [Internet]. 1992 [pristupljeno 02.05.2024.];51(1):27-29. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/270239
IEEE
N. Beroš, "Uloga marke u borbi za vizualnu neovisnost", Život umjetnosti, vol.51, br. 1, str. 27-29, 1992. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/270239. [Citirano: 02.05.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
270239
URI
https://hrcak.srce.hr/270239
Datum izdavanja:
1.7.1992.
Posjeta: 291
*