Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

TJELESNA AKTIVNOST KAO POMOĆ DJETETU S ADHD-OM

Barbara Vindiš Bratušek ; OŠ dr. Ljudevita Pivka, Ptuj


Puni tekst: hrvatski pdf 209 Kb

str. 519-523

preuzimanja: 393

citiraj


Sažetak

Tjelesna aktivnost važan je dio procesa učenja jer ima pozitivan učinak na različita područja rada učenika. Ona je neophodan element odgojno-obrazovnog rada, posebno kod djece s ADHD-om. U ovom članku predstavljamo područja nedostataka učenika s ADHD-om. Detaljnije predstavljamo važnost tjelesne aktivnosti za učenike s ADHD-om te različite oblike tjelesne aktivnosti za pomoć učenicima s ADHD-om.

Ključne riječi

učenici s posebnim potrebama, ADHD, tjelesna aktivnost

Hrčak ID:

275982

URI

https://hrcak.srce.hr/275982

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 844 *