Skip to the main content

Professional paper

PRIMJENA WEB-DNEVNIKA (ONLINE BLOGA) ZA UČENIKE S POREMEĆAJIMA DUŠEVNOG RAZVOJA

Nina Koletnik ; Center za vzgojo, izobraževanje in usposabljanje Velenje


Full text: croatian pdf 193 Kb

page 49-55

downloads: 85

cite


Abstract

Članak predstavlja primjer provedbe nastave na daljinu namijenjene adolescentima s umjerenim poremećajem duševnog razvoja. Budući da posjeduju smanjene intelektualne sposobnosti, ovi učenici teže percipiraju upute za usvajanje znanja, koje pružaju prilagođeni nastavni plan i program te godišnji plan rada. Stoga ovaj oblik nastave odnosno obrazovanje na daljinu predstavlja izazov za učenike, roditelje i učitelje. S obzirom na prisutnost različitih teškoća u učenju i ponašanju učenika, izlaganje nastavnog gradiva zahtijeva individualni pristup, pažljivo planiranje metoda, oblika i strategija rada te uporabu prilagođenih nastavnih sadržaja. Posebne izazove u izlaganju nastavnih sadržaja na daljinu predstavljaju niska čitalačka i digitalna pismenost mladih s različitim teškoćama u razvoju. U cilju pružanja prilagođenih nastavnih sadržaja, učitelji kreiraju web- dnevnike, koje učenici koriste samostalno ili uz pomoć roditelja.

Keywords

podučavanje na daljinu, web-dnevnik, učenici s poremećajima duševnog razvoja

Hrčak ID:

278485

URI

https://hrcak.srce.hr/278485

Publication date:

26.8.2022.

Visits: 230 *