Skip to the main content

Professional paper

MATEMATIKA NA DRUGAČIJI NAČIN ZA NAJMLAĐE

Sonja Gregurić ; Osnovna šola Frana Roša Celje


Full text: croatian pdf 178 Kb

page 155-159

downloads: 606

cite


Abstract

Djeca predškolske dobi u vrtiću imaju mnogo mogućnosti za učenje matematike i to se često javlja kao aktivnost u vrtićima jer nas matematika prati posvuda. Važno je djeci omogućiti takve aktivnosti u vrtiću, gdje će moći vježbati matematiku kako u igricama tako i u raznim dnevnim aktivnostima. Područje matematike može se uključiti u širok raspon aktivnosti. Ove aktivnosti potiču dijete na stjecanje novih iskustava, vještina i znanja o raznim matematičkim sadržajima u igri ili raznim svakodnevnim zadacima. Na taj način dijete uči i razlikuje što je veliko, a što malo, što je više, a što manje, također razlikuje po čemu su stvari slične, a po čemu se stvari međusobno razlikuju, uči o različitim oblicima i zna ih razlikovati. jedni od drugih., uči i uči različite simbole, uči pojmove sprijeda, straga, prije i poslije. Dijete kroz igru uči i uči matematiku na zanimljiv način. On sam to ne doživljava kao „učenje“ jer se sve događa kroz igru, na zanimljiv i razigran način za dijete. Sa stečenim iskustvom dijete uči da određene zadatke i svakodnevne probleme lakše rješava ako koristi različite strategije matematičkog učenja. Dijete sa zadovoljstvom uči i uči matematiku, sretno je kada nađe određeno rješenje i traži nove situacije koje mu predstavljaju izazov u učenju matematike.

Keywords

matematika, djeca, pokret.

Hrčak ID:

278577

URI

https://hrcak.srce.hr/278577

Publication date:

26.8.2022.

Visits: 885 *