Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima

Božo Skoko ; Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 8.019 Kb

str. 77-96

preuzimanja: 601

citiraj


Sažetak

Promotivno komuniciranje kao sredstvo utjecanja pa i pritiska u međunarodnim odnosima odavno je poznato u svim njegovim oblicima a posebno kroz propagandu. Međutim, pojavom nove discipline - odnosa s javnošću te jačanjem moći medija i javnog mišljenja, promotivno komuniciranje u međunarodnim odnosimaje nijansirana, odnosno sadržajno obogaćeno, a termin propaganda dobio je novo značenje. Autor analizira razlikovanje odnosa s javnošću i propagande u kontekstu promotivnog komuniciranja država, te pokušava odgovoriti na pitanje - je li moguće njihovo samostalno i neovisno djelovanje ili se ipak u praksi preklapaju, odnosno koriste li iste ili slične metode djelovanja.

Ključne riječi

propaganda; odnosi s javnošću; države; promotivne agencije

Hrčak ID:

287091

URI

https://hrcak.srce.hr/287091

Datum izdavanja:

15.7.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.173 *