Međunarodne studije, Vol. IV No. 2, 2004.
Izvorni znanstveni članak
Propaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima
Božo Skoko
; Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Sažetak
Promotivno komuniciranje kao sredstvo utjecanja pa i pritiska u međunarodnim odnosima odavno je poznato u svim njegovim oblicima a posebno kroz propagandu. Međutim, pojavom nove discipline - odnosa s javnošću te jačanjem moći medija i javnog mišljenja, promotivno komuniciranje u međunarodnim odnosimaje nijansirana, odnosno sadržajno obogaćeno, a termin propaganda dobio je novo značenje. Autor analizira razlikovanje odnosa s javnošću i propagande u kontekstu promotivnog komuniciranja država, te pokušava odgovoriti na pitanje - je li moguće njihovo samostalno i neovisno djelovanje ili se ipak u praksi preklapaju, odnosno koriste li iste ili slične metode djelovanja.
Ključne riječi
propaganda; odnosi s javnošću; države; promotivne agencije
Hrčak ID:
287091
URI
Datum izdavanja:
15.7.2004.
Posjeta: 1.173 *