Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Istraživanja motivacijskih strategija nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, učeničke motivacije i uspjeha u engleskome jeziku

Magda Pašalić orcid id orcid.org/0000-0002-9335-9121 ; Ekonomski fakultet u Splitu Katedra za poslovne strane jezike i TZK


Puni tekst: hrvatski pdf 251 Kb

str. 353-373

preuzimanja: 166

citiraj


Sažetak

U ovome radu naglasak je na pregledu rezultata dosadašnjih istraživanja u kojima se analizira motivacijsko ponašanje nastavnika engleskoga kao stranoga jezika, motivacija učenika za učenje engleskoga jezika i učenička percepcija motivacijskog ponašanja nastavnika kao i povezanost ovih čimbenika s učeničkim uspjehom u engleskome jeziku. Cilj rada je podići svijest o važnosti dobivenih rezultata u dosadašnjim istraživanjima navedenih čimbenika kao i potaknuti postavljanje novih pitanja koja bi se analizirala u budućim glotodidaktičkim istraživanjima afektivnih čimbenika. Ovim radom bi se istaknula i potreba da se dodatno istraže razlike u učeničkoj i nastavničkoj percepciji motivacijskih strategija. Rad bi trebao potaknuti nastavnike praktičare da otkriju koje motivacijske strategije mogu pomoći njihovim učenicima da postignu bolji uspjeh u ovladavanju engleskim jezikom.

Ključne riječi

motivacijsko ponašanje nastavnika; glotodidaktička istraživanja; afektivni čimbenici

Hrčak ID:

287433

URI

https://hrcak.srce.hr/287433

Datum izdavanja:

15.12.2022.

Posjeta: 337 *