Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.38190/ope.12.2.9

E-trgovina u malim poduzećima Republike Hrvatske na primjeru poduzeća Špajza – The Zero Waste Store

Dubravka Mandušić orcid id orcid.org/0000-0003-0451-0932 ; Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet u Zagrebu
Sara Al Ahmed orcid id orcid.org/0000-0001-6675-1104 ; Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 843 Kb

str. 33-42

preuzimanja: 277

citiraj


Sažetak

Elektronička trgovina ima značajnu ulogu u procesu kupnje, prodaje i razmjene dobara i usluga putem interneta. Jednostavnost i niski troškovi utjecali su da e-trgovina postane najprofitabilniji oblik trgovine. Ovaj način trgovine nosi određene prednosti poput prodaje i kupnje proizvoda 24 sata dnevno, bez obzira na udaljenost korisnika i proizvoda. Internet stranice omogućuju novčanu uštedu, jer nema potrebe zakupa poslovnog prostora. E-trgovina iz dana u dan raste zahvaljujući velikom izboru proizvoda, mogućnostima sortiranja po cijeni i vrsti te omogućuje usporedbu s drugim proizvodima. Dostavom proizvoda na kućnu adresu štedi se vrijeme i novac, a informacije koje trebamo o proizvodu dostupne su nam online. Broj malih poduzeća u Republici Hrvatskoj svakodnevno raste, pa je cilj ovog rada istražiti koriste li mala poduzeća Republike Hrvatske e-trgovinu, koliko zaostajemo za europskim trendovima, i koja je uloga e-trgovine u njihovom poslovanju. Istraživanje je provedeno anketiranjem vlasnice „Špajze, The Zero Waste Store.

Ključne riječi

e-trgovina; mala poduzeća; dobrobit

Hrčak ID:

290008

URI

https://hrcak.srce.hr/290008

Datum izdavanja:

30.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 714 *