Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.12.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 03.01.2023.

Sadržaj

Puni tekst

Strategije upravljanja znanjem i njihov utjecaj na poslovanje talijanskih tvrtki (str. 7-20)

Vojislav Babić, Siniša Zarić, Rossana Piccolo
Izvorni znanstveni članak


Primjena Q-metodologije u istraživanju percepcije marki automobilskih guma na hrvatskom tržištu (str. 21-32)

Lucijano Jakšić, Matija Kušan, Kristijan Marenščak
Prethodno priopćenje


Analysis of the share of synchronisation and performance right revenues in the global music industry (str. 43-55)

Joško Lozić, Katerina Fotova Čiković, Damira Keček
Pregledni rad


Starting a business with HZZ subsidies for self-employment (str. 76-94)

Lena Sigurnjak, Sanja Knežević, Inga Zubović
Stručni rad


Strategic analysis of the selected company Fun Experience d.o.o. (Amazinga) (str. 121-140)

Tomo Rajić, Ivica Katavić
Stručni rad


Affirmation of glamping tourism (str. 141-170)

Monika Katić, Vitomir Tafra
Stručni rad


Posjeta: 14.937 *