Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.53745/ccp.46.90.6

Aktivno učenje na primjeru montiranog suđenja zagrebačkom nadbiskupu Alojziju Stepincu 1946. godine

Mladenko Domazet ; Filozofski fakultet u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 535 Kb

str. 95-119

preuzimanja: 256

citiraj


Sažetak

Rad obuhvaća primjere aktivnog učenja na temu montiranog procesa protiv zagrebačkog nadbiskupa Alojzija Stepinca. Ta se tema može obraditi kao izborna tema u okviru domene Društvo s konceptima kronologije, kauzalnosti, prostora, perspektiva, kontinuiteta i promjena, interpretacije i istraživanja, usporedbe i sučeljavanja temeljem Kurikuluma nastavnog predmeta Povijesti iz 2019. godine.

Ključne riječi

montirano suđenje; nadbiskup Alojzije Stepinac; predmetni Kurikulum nastavnog predmeta Povijesti 2019.; poratni komunistički režim.

Hrčak ID:

294170

URI

https://hrcak.srce.hr/294170

Datum izdavanja:

1.2.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 716 *