Izvorni znanstveni članak
AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA
Jelena Mihaljević Djigunović
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 383 Kb
str. 104-114
preuzimanja: 2.526
citiraj
APA 6th Edition
Mihaljević Djigunović, J. (2007). AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika, 8 (14), 104-114. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/26944
MLA 8th Edition
Mihaljević Djigunović, Jelena. "AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 104-114. https://hrcak.srce.hr/index.php/26944. Citirano 25.12.2024.
Chicago 17th Edition
Mihaljević Djigunović, Jelena. "AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika 8, br. 14 (2007): 104-114. https://hrcak.srce.hr/index.php/26944
Harvard
Mihaljević Djigunović, J. (2007). 'AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA', Metodika, 8(14), str. 104-114. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/26944 (Datum pristupa: 25.12.2024.)
Vancouver
Mihaljević Djigunović J. AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 25.12.2024.];8(14):104-114. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/26944
IEEE
J. Mihaljević Djigunović, "AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA", Metodika, vol.8, br. 14, str. 104-114, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/26944. [Citirano: 25.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 520 Kb
str. 115-126
preuzimanja: 1.494
citiraj
APA 6th Edition
Mihaljević Djigunović, J. (2007). AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika, 8 (14), 104-114. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/26944
MLA 8th Edition
Mihaljević Djigunović, Jelena. "AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 104-114. https://hrcak.srce.hr/index.php/26944. Citirano 25.12.2024.
Chicago 17th Edition
Mihaljević Djigunović, Jelena. "AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA." Metodika 8, br. 14 (2007): 104-114. https://hrcak.srce.hr/index.php/26944
Harvard
Mihaljević Djigunović, J. (2007). 'AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA', Metodika, 8(14), str. 104-114. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/26944 (Datum pristupa: 25.12.2024.)
Vancouver
Mihaljević Djigunović J. AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 25.12.2024.];8(14):104-114. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/26944
IEEE
J. Mihaljević Djigunović, "AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA", Metodika, vol.8, br. 14, str. 104-114, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/26944. [Citirano: 25.12.2024.]
Sažetak
Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga
kao stranoga jezika, i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome
dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one
koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživanja u ovoj
domeni istraživanja usvajanja drugoga jezika i glotodidaktike. U središnjem
dijelu rada opisuje istraživanje provedeno na prigodnome uzorku osnovnoškolske
i srednjoškolske populacije hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika.
Rezultate ispitivanja njihova afektivnog profi la, aspiracija i zadovoljstva nastavom
razmatra u interakciji s nekoliko drugih važnih varijabli poput učenja engleskoga
jezika izvan škole, spola, veličine mjesta u kojem se polazi škola, upotrebu interneta
i dr. Zaključuje da su dobiveni rezultati vrijedni ne samo na teorijskoj razini nego
imaju i bitne praktične implikacije, posebno za obrazovanje nastavnika stranih
jezika.
Ključne riječi
afektivni faktori; afektivni profi l; aspiracije; motivacija; stavovi
Hrčak ID:
26944
URI
https://hrcak.srce.hr/26944
Datum izdavanja:
14.5.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 5.842
*