Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA

Jelena Mihaljević Djigunović ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 383 Kb

str. 104-114

preuzimanja: 2.118

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 520 Kb

str. 115-126

preuzimanja: 1.241

citiraj


Sažetak

Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga kao stranoga jezika, i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživanja u ovoj domeni istraživanja usvajanja drugoga jezika i glotodidaktike. U središnjem dijelu rada opisuje istraživanje provedeno na prigodnome uzorku osnovnoškolske i srednjoškolske populacije hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika. Rezultate ispitivanja njihova afektivnog profi la, aspiracija i zadovoljstva nastavom razmatra u interakciji s nekoliko drugih važnih varijabli poput učenja engleskoga jezika izvan škole, spola, veličine mjesta u kojem se polazi škola, upotrebu interneta i dr. Zaključuje da su dobiveni rezultati vrijedni ne samo na teorijskoj razini nego imaju i bitne praktične implikacije, posebno za obrazovanje nastavnika stranih jezika.

Ključne riječi

afektivni faktori, afektivni profi l, aspiracije, motivacija, stavovi

Hrčak ID:

26944

URI

https://hrcak.srce.hr/26944

Posjeta: 4.197 *