Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22522/cmr20170121
Posljedice Astroturf lobiranja za povjerenje i autentičnost. Nalazi i implikacije eksperimenta
Irina Lock
orcid.org/0000-0002-0524-3330
; Amsterdam School of Communication Research, University of Amsterdam, The Netherlands
Peter Seele
orcid.org/0000-0002-6456-4003
; Università della Svizzera italiana, Lugano, Switzerland
Sažetak
Za razliku od autentičnog grassroots aktivizma, u astroturfingu lobisti sponzoriraju interesnu skupinu koja se pretvara da je grassroots pokret. U eksperimentu koji se temelji na vinjeti, po prvi put istražujemo kako se astroturfing, u usporedbi s lobiranjem na bazi, odražava na percepciju dionika o organizacijskom povjerenju i autentičnosti, kako se percipirana učestalost praksi odnosi na njih i asocijacije koje pokreću. Naši rezultati pokazuju da zainteresirane strane doživljavaju astroturfing organizaciju kao jedva povjerljivu i autentičnu, čak i manje ako se ta praksa percipira kao češća. Astroturfing je pokrenuo negativne asocijacije na manipulaciju. Takve percepcije štete odnosima povjerenja između organizacija i javnosti.
Ključne riječi
astroturf lobiranje, grassroots inicijative, povjerenje, autentičnost, javni poslov
Hrčak ID:
185281
URI
Datum izdavanja:
27.7.2017.
Posjeta: 2.195 *