Skoči na glavni sadržaj

Communication Management Review , Vol. 02 No. 01, 2017.

  • Datum izdavanja: 27.07.2017.
  • Objavljen na Hrčku: 31.07.2017.

Sadržaj

Puni tekst

Posljedice Astroturf lobiranja za povjerenje i autentičnost. Nalazi i implikacije eksperimenta (str. 30-52)

Irina Lock, Peter Seele
Izvorni znanstveni članak


Heineken u kući: Poboljšanje reputacije internetskih medija kroz predstavljanje sponzorirane zajednice brendova (str. 76-103)

Susan Vermeer, Paola Remmelswaal, Sandra Jacobs
Izvorni znanstveni članak


Communication Excellence: How to Develop, Manage and Lead Exceptional Communications (2017) - Ralph Tench, Dejan Verčič, Ansgar Zerfass, Angeles Moreno, Piet Verhoeven; Menadžment kriznog komuniciranja (2017) - Damir Jugo (str. 126-136)

Communication Excellennications (2017) Ralph ce: How to Develop, Manage and Lead Ralph Tench, Dejan Verčič, Ansgar Zerfass, Angeles Moreno, Piet Verhoeven, Menadžment kriznog komuniciranja (2017) Damir Jugo
Recenzija, Prikaz slučaja


Euprera 2017, Bledcom 2018 (str. 138-144)


Ostalo


Editor’s Note (str. 0-0)

Piet Verhoeven
Uvodnik


Posjeta: 18.516 *