Stručni rad
ZNAČENJE NEVERBALNE KOMUNIKACIJE
Petra Krulc
; Šolski center Novo mesto
Sažetak
Poučavanje je uvijek odgovoran i vrlo dinamičan proces, kako zbog sposobnosti učenika i njihovih generacijskih osobina, tako i s obzirom na njihove sposobnosti, prethodnog znanja i interesa koji se vremenom mijenjaju. Važnost komunikacije i njen utjecaj na učenje ostaje jednaka desetljećima. Učitelj pri svojem radu mora biti svjestan važnosti verbalne komunikacije, a pogotovo neverbalne, o kojoj se često ne govori niti se o njoj uči. Zbog važnosti neverbalne komunikacije, koje učenici nisu u punoj mjeri svjesni, treba s njima razgovarati, skrenuti im pažnju na nju i upoznati ih s njenim smislom. Sve to da bi bili uspješni u komunikaciji, da lakše dosegnu ciljeve učenja i budu svjesni svojih neverbalnih poruka koje sami o sebi upućuju u komunikacijskom odnosu.
Ključne riječi
neverbalna komunikacija, komunikacija, slušanje, prihvaćanje, učenici, učitelji.
Hrčak ID:
296524
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 1.181 *