Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ZNAČENJE NEVERBALNE KOMUNIKACIJE

Petra Krulc ; Šolski center Novo mesto


Puni tekst: hrvatski pdf 171 Kb

str. 61-66

preuzimanja: 595

citiraj


Sažetak

Poučavanje je uvijek odgovoran i vrlo dinamičan proces, kako zbog sposobnosti učenika i njihovih generacijskih osobina, tako i s obzirom na njihove sposobnosti, prethodnog znanja i interesa koji se vremenom mijenjaju. Važnost komunikacije i njen utjecaj na učenje ostaje jednaka desetljećima. Učitelj pri svojem radu mora biti svjestan važnosti verbalne komunikacije, a pogotovo neverbalne, o kojoj se često ne govori niti se o njoj uči. Zbog važnosti neverbalne komunikacije, koje učenici nisu u punoj mjeri svjesni, treba s njima razgovarati, skrenuti im pažnju na nju i upoznati ih s njenim smislom. Sve to da bi bili uspješni u komunikaciji, da lakše dosegnu ciljeve učenja i budu svjesni svojih neverbalnih poruka koje sami o sebi upućuju u komunikacijskom odnosu.

Ključne riječi

neverbalna komunikacija, komunikacija, slušanje, prihvaćanje, učenici, učitelji.

Hrčak ID:

296524

URI

https://hrcak.srce.hr/296524

Datum izdavanja:

1.7.2023.

Posjeta: 1.181 *