Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Escape room aktivnosti u izvanučioničkoj nastavi povijesti

Marija Krstinić orcid id orcid.org/0009-0009-3287-454X ; Osnovna škola Split 3
Dragica Reljić ; Osnovna škola Split 3


Puni tekst: hrvatski pdf 1.120 Kb

str. 144-149

preuzimanja: 152

citiraj


Sažetak

Izvanučionička nastava kao jedan od načina učenja u neposrednom okruženju zauzima važno mjesto i u nastavi povijesti. Takav način učenja omogućuje interdisciplinarni pristup i izuzetno pozitivno utječe na motivaciju učenika jer omogućuje diferencijaciju sadržaja uvrštavanjem različitih vrsta zadataka. Razinu učeničke motivaciju pri ovakvom načinu učenja može se i dodatno pojačati ubacivanjem elemenata igrifikacije. Autorice članka prikazale su primjere izvanučioničke nastave s elementima escape room igre i uz korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije.

Ključne riječi

escape room; Google Forms; igrifikacija; informacijsko-komunikacijska tehnologija; izvanučionička nastava

Hrčak ID:

303435

URI

https://hrcak.srce.hr/303435

Datum izdavanja:

1.6.2023.

Posjeta: 306 *