Poučavanje povijesti, Vol. 2 No. 1, 2023.
Stručni rad
Escape room aktivnosti u izvanučioničkoj nastavi povijesti
Marija Krstinić
orcid.org/0009-0009-3287-454X
; Osnovna škola Split 3
Dragica Reljić
; Osnovna škola Split 3
Sažetak
Izvanučionička nastava kao jedan od načina učenja u neposrednom okruženju zauzima važno mjesto i u nastavi povijesti. Takav način učenja omogućuje interdisciplinarni pristup i izuzetno pozitivno utječe na motivaciju učenika jer omogućuje diferencijaciju sadržaja uvrštavanjem različitih vrsta zadataka. Razinu učeničke motivaciju pri ovakvom načinu učenja može se i dodatno pojačati ubacivanjem elemenata igrifikacije. Autorice članka prikazale su primjere izvanučioničke nastave s elementima escape room igre i uz korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije.
Ključne riječi
escape room; Google Forms; igrifikacija; informacijsko-komunikacijska tehnologija; izvanučionička nastava
Hrčak ID:
303435
URI
Datum izdavanja:
1.6.2023.
Posjeta: 753 *