Skip to the main content

Professional paper

PODUČAVANJE NA OTVORENOM

Mateja Kastelic ; Osnovna škola Brusnice, Velike Brusnice 101, 8321 Brusnice


Full text: croatian pdf 332 Kb

page 510-516

downloads: 58

cite


Abstract

Autorica članka iznosi ključna saznanja brojnih stručnjaka koja se odnose na različite pristupe podučavanju. Fokusira se na metodu podučavanja na otvorenom, koja predstavlja jedan od oblika prenošenja znanja s brojnim prednostima za djetetov razvoj kako na emocionalnom, tako i na socijalnom, odgojnom te obrazovnom području te u području učenja. Autorica članka navodi istraživanja koja potvrđuju uspješnost odabrane nastavne metode. Koja je uloga učitelja u davanju uputa, provedbi nastave na otvorenom, praćenju rada te provedbi aktivnosti učenika? Članak pruža nekoliko ideja za konkretnu realizaciju nastavnih sadržaja koji su predloženi u sklopu nastavnog plana i programa za izvođenje nastave u prirodi odnosno na otvorenom.

Keywords

drugačije metode podučavanja, podučavanje (nastava) na otvorenom, motivacija za učenje, razvoj učenika, aktivno učenje.

Hrčak ID:

304640

URI

https://hrcak.srce.hr/304640

Publication date:

1.7.2023.

Visits: 132 *