Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v25i2.4721

Sustavni pregled praksi pisanja mrežnoga dnevnika u poučavanju EFL / ESL

Abdullah Arslan orcid id orcid.org/0000-0002-3979-6371 ; Shanghai International Studies University, School of Asian and African Studies


Puni tekst: engleski pdf 1.134 Kb

str. 601-638

preuzimanja: 89

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 1.134 Kb

str. 601-638

preuzimanja: 66

citiraj


Sažetak

U društvu znanja 21. stoljeća, od odgajatelja se prirodno očekuje da budu odgovorni ne samo za stvaranje inovativnih okružja za učenje, već i za osmišljavanje obrazovnih objekata koji omogućuju učenicima stjecanje vještina 21. stoljeća na nove i privlačne načine, u skladu s nedavnim napretkom u IKT-u. Uključivanje tehnoloških alata u EFL/ESL kao sredstava za razvoj vještina 21. stoljeća i vještina engleskoga jezika kod učenika popularna je tematika istraživanja posljednjih godina. Ovaj pregled prikazuje prvu sveobuhvatnu kvalitativnu analizu je li upotreba blogova pogodna za poboljšanje vještina učenika 21. stoljeća, zajedno s vještinama engleskoga jezika. Kvalitativna analiza 53 pregledana članka pokazuje da prakse blogiranja u EFL/ESL poboljšavaju suradničke, reflektirajuće razmišljanje i samostalne vještine učenja koje su izravno relevantne za vještine 21. stoljeća. Iako implementacija aktivnosti blogiranja u EFL/ESL daje značajan doprinos međuljudskim, afektivnim i kognitivnim vještinama učenika, nameće izazove kao što su briga o povratnim informacijama, podrška učitelja i izazivanje negativnih emocija kod učenika engleskoga jezika. Osim toga, s obzirom na istraživačke paradigme analiziranih članaka, daljnja istraživanja s diplomantima, poslijediplomantima i učenicima K-12 temeljena na eksperimentalnijim istraživačkim dizajnima opravdana su u smislu učinkovitosti praksi blogiranja u tom području.
 

Ključne riječi

blogiranje; vještine engleskoga jezika; vještine 21. stoljeća; sustavni pregled

Hrčak ID:

307014

URI

https://hrcak.srce.hr/307014

Datum izdavanja:

28.6.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 292 *