Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 28.06.2023.
  • Objavljen na Hrčku: 31.07.2023.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 388-389)

UVODNIK (str. 388-389)

Editorial Team
Uvodnik


Primjena UNESCO-ovih smjernica i holističkoga pristupa u slovenskom obrazovnom sustavu (str. 423-451)

Sebastjan Kristovič, Jasmina Kristovič, Polonca Pangrčič
Izvorni znanstveni članak


Uvjerenja učitelja o motivaciji učenika za učenje: kvalitativna studija (str. 453-490)

Nataša Lalić-Vučetić, Slavica Ševkušić
Izvorni znanstveni članak


Razlike u čitalačkoj pismenosti kod turskih učenika prema istraživanju PISA 2018: Utjecaj procesa učenja i poučavanja (str. 491-525)

Harun ŞAHİN, Çiğdem Güzle Kayır
Izvorni znanstveni članak


Utjecaj STEM obrazovnoga programa na vještine znanstvenoga mišljenja predškolske djece (str. 527-558)

Sumeyye Ocal, Mehmet Nur Tuğluk
Izvorni znanstveni članak


Analiza umjetničkih festivala kao okružja za informalno učenje edukatora koji rade s osobama s invaliditetom: studija slučaja (str. 559-599)

Rabia Bayındır, Adile Emel Sardohan Yıldırım, Ivan Hromatko
Prethodno priopćenje


Glazba u kurikulu ranoga i predškolskoga odgoja (str. 639-671)

Branimir Mendeš, Snježana Dobrota
Pregledni rad


Comparative analysis of intercultural education from the perspective of management teams. The case of Spain and France (str. 701-735)

Verónica Sevillano-Monje, Ángela Martín-Gutiérrez, Mario León-Sánchez
Stručni rad


Posjeta: 10.946 *