Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v26i1.4903
Digitalna transformacija visokoga obrazovanja u Kini: načini poboljšanja akademskoga postignuća
Qingbin Liu
; Zhejiang International Studies University, School of Education
Sažetak
Globalizacija ekonomije stvara potrebu za stručnjacima visokoga tehnološkog znanja, što stimulira digitalnu transformaciju obrazovne industrije. Cilj ove studije jest utvrditi može li integracija virtualne stvarnosti i obrnute učionice povećati akademski učinak osoba upisanih na kolegij Strateški menadžment za održivi razvoj nacionalnoga i međunarodnoga turizma. Istraživanje je provedeno u akademskoj godini 2021./22. na Odsjeku za menadžment u turizmu na Zhejiang International Studies University, Kina. Istraživačku populaciju činilo je 407 studenata treće godine (54 % muškaraca i 46 % žena); prosječna dob ispitanika bila je 20,81 ± 0,94 godine. Studenti u grupi virtualne stvarnosti (VR) pokazali su 7,84 % bolje rezultate od onih u grupi obrnute učionice (FC). Postotna razlika između VR i tradicionalnih grupa iznosila je 13,01 %. Studenti u grupi FC pokazali su 4,79 % bolje rezultate od studenata u tradicionalnoj grupi (p > 0,05). Prema mišljenju ispitanika, glavne su prednosti inovativnoga učenja u odnosu na tradicionalne obrazovne metode podrška personaliziranom učenju, fleksibilnost, razvoj vizualnoga i auditivnoga pamćenja, potpuna uronjenost u proces učenja i dostupnost obrazovnih materijala. S druge strane, korisnici su izjavili da postaju ovisni o virtualnom svijetu, troše velike količine novca na potreban softver i hardver, suočavaju se sa smanjenom međuljudskom komunikacijom i imaju problema sa stvaranjem sadržaja. Ovi nalazi mogu biti korisni nastavnicima koji žele integrirati inovativne tehnologije u proces učenja. Buduća istraživanja bit će usmjerena na ispitivanje utjecaja drugih inovativnih tehnologija njihovom integracijom u online predmet Analiza gospodarske djelatnosti turističkih poduzeća.
Ključne riječi
akademsko postignuće; obrnuta učionica; tradicionalno obrazovanje; uronjenost; virtualna stvarnost; visoko obrazovanje.
Hrčak ID:
316792
URI
Datum izdavanja:
28.3.2024.
Posjeta: 649 *