Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v26i1.4903

Digitalna transformacija visokoga obrazovanja u Kini: načini poboljšanja akademskoga postignuća

Qingbin Liu ; Zhejiang International Studies University, School of Education


Puni tekst: engleski pdf 211 Kb

str. 213-232

preuzimanja: 166

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 211 Kb

str. 213-232

preuzimanja: 145

citiraj


Sažetak

Globalizacija ekonomije stvara potrebu za stručnjacima visokoga tehnološkog znanja, što stimulira digitalnu transformaciju obrazovne industrije. Cilj ove studije jest utvrditi može li integracija virtualne stvarnosti i obrnute učionice povećati akademski učinak osoba upisanih na kolegij Strateški menadžment za održivi razvoj nacionalnoga i međunarodnoga turizma. Istraživanje je provedeno u akademskoj godini 2021./22. na Odsjeku za menadžment u turizmu na Zhejiang International Studies University, Kina. Istraživačku populaciju činilo je 407 studenata treće godine (54 % muškaraca i 46 % žena); prosječna dob ispitanika bila je 20,81 ± 0,94 godine. Studenti u grupi virtualne stvarnosti (VR) pokazali su 7,84 % bolje rezultate od onih u grupi obrnute učionice (FC). Postotna razlika između VR i tradicionalnih grupa iznosila je 13,01 %. Studenti u grupi FC pokazali su 4,79 % bolje rezultate od studenata u tradicionalnoj grupi (p > 0,05). Prema mišljenju ispitanika, glavne su prednosti inovativnoga učenja u odnosu na tradicionalne obrazovne metode podrška personaliziranom učenju, fleksibilnost, razvoj vizualnoga i auditivnoga pamćenja, potpuna uronjenost u proces učenja i dostupnost obrazovnih materijala. S druge strane, korisnici su izjavili da postaju ovisni o virtualnom svijetu, troše velike količine novca na potreban softver i hardver, suočavaju se sa smanjenom međuljudskom komunikacijom i imaju problema sa stvaranjem sadržaja. Ovi nalazi mogu biti korisni nastavnicima koji žele integrirati inovativne tehnologije u proces učenja. Buduća istraživanja bit će usmjerena na ispitivanje utjecaja drugih inovativnih tehnologija njihovom integracijom u online predmet Analiza gospodarske djelatnosti turističkih poduzeća.

Ključne riječi

akademsko postignuće; obrnuta učionica; tradicionalno obrazovanje; uronjenost; virtualna stvarnost; visoko obrazovanje.

Hrčak ID:

316792

URI

https://hrcak.srce.hr/316792

Datum izdavanja:

28.3.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 649 *