Sažetak sa skupa
ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA
Snježana Bilać
; Specijalna bolnica za zaštitu djece s neurorazvojnim i motoričkim smetnjama, Zagreb, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski doc 29 Kb
str. 227-227
preuzimanja: 834
citiraj
APA 6th Edition
Bilać, S. (2008). ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA. Paediatria Croatica, 52 (3), 227-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/29675
MLA 8th Edition
Bilać, Snježana. "ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA." Paediatria Croatica, vol. 52, br. 3, 2008, str. 227-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/29675. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bilać, Snježana. "ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA." Paediatria Croatica 52, br. 3 (2008): 227-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/29675
Harvard
Bilać, S. (2008). 'ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA', Paediatria Croatica, 52(3), str. 227-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/29675 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Bilać S. ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA. Paediatria Croatica [Internet]. 2008 [pristupljeno 27.12.2024.];52(3):227-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/29675
IEEE
S. Bilać, "ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA", Paediatria Croatica, vol.52, br. 3, str. 227-227, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/29675. [Citirano: 27.12.2024.]
Puni tekst: engleski doc 29 Kb
str. 227-227
preuzimanja: 567
citiraj
APA 6th Edition
Bilać, S. (2008). ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA. Paediatria Croatica, 52 (3), 227-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/29675
MLA 8th Edition
Bilać, Snježana. "ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA." Paediatria Croatica, vol. 52, br. 3, 2008, str. 227-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/29675. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Bilać, Snježana. "ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA." Paediatria Croatica 52, br. 3 (2008): 227-227. https://hrcak.srce.hr/index.php/29675
Harvard
Bilać, S. (2008). 'ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA', Paediatria Croatica, 52(3), str. 227-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/29675 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Bilać S. ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA. Paediatria Croatica [Internet]. 2008 [pristupljeno 27.12.2024.];52(3):227-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/29675
IEEE
S. Bilać, "ŠTO KADA DIJETE S NEUROLOŠKIM POREMEĆAJIMA RAZVIJE PSIHIJATRIJSKE SIMPTOME? – PRIKAZ SLUČAJA ŠKOLSKOG NEUSPJEHA", Paediatria Croatica, vol.52, br. 3, str. 227-227, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/29675. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Školski neuspjeh može biti posljedica raznovrsnih činilaca povezanih s djetetom, obitelju, školom ili društvom u širem smislu.
Cilj ovog rada je upozoriti na mogućnosti djelovanja kliničkog psihologa u području školskog neuspjeha. Prikazan je rad s djevojčicom koja je od početka školovanja imala teškoća u učenju i emocionalne smetnje. U petom razredu upućena je iz škole na kliničku obradu radi određivanja primjerenog oblika daljnjeg školovanja.Verbalne intelektualne sposobnosti djevojčice bile su u širim granicama tolerancije za dob, dok su neverbalne sposobnosti blaže oštećene, uz brojne specifične kognitivne deficite i specifične teškoće učenja. U ponašanju su bili prisutni simptomi iz područja sindroma ADHD, a u emocionalnoj domeni dominirali fobični strah od odgovaranja u školi. Predloženo je daljnje školovanje prema prilagođenom nastavnom programu. Psiholog je provodio tretman, primjenjujući terapiju behavior i geštalt. Djevojčica više nije pokazivala emocionalne smetnje, uspješno je završila osnovno i nastavila srednje školovanje. U radu kliničkog psihologa s djecom s teškoćama učenja zalažemo se za primjenu koncepta razvojne neuropsihologije, prema kojemu cilj neuropsihološke procjene nije samo kompleksna psihodijagnostika već konstruktivna akcija za djetetovu dobrobit - psihološki tretman, suradnja s roditeljima i školom.
Ključne riječi
Hrčak ID:
29675
URI
https://hrcak.srce.hr/29675
Datum izdavanja:
18.11.2008.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.807
*