Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.9

Humor u nastavi matematike – teorijska osnova i primjeri

Izabela Lukina ; Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb, Hrvatska
Lovorka Zergollern-Miletić ; Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet
Dubravka Glasnović Gracin ; Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 220 Kb

str. 355-369

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Humor je pojam koji se proučava od davnih dana, a uvriježeno je mišljenje
da je u obrazovanju humor poželjan. Postoje razni vidovi humora, a nastavnici
bi trebali biti s njima upoznati. Neki od tih vidova ili vrsta humora potiču
motivaciju i učenje, a neke bi trebalo izbjegavati.
Ovaj je članak proširena verzija diplomskoga rada o humoru u nastavi matematike,
obranjenoga 2023. godine. On donosi kratak pregled teorija i povijesti
proučavanja humora, kao i vrsta humora s primjerima iz matematičkog
okruženja, a na kraju prikazuje rezultate ispitivanja stavova studenata učiteljskoga
studija o uporabi humora u nastavi matematike.

Ključne riječi

matematička edukacija; primjena humora; teorije humora; vrste humora

Hrčak ID:

323762

URI

https://hrcak.srce.hr/323762

Datum izdavanja:

16.12.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 0 *