Stručni rad
https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.9
Humor u nastavi matematike – teorijska osnova i primjeri
Izabela Lukina
; Osnovna škola Bartola Kašića, Zagreb, Hrvatska
Lovorka Zergollern-Miletić
; Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet
Dubravka Glasnović Gracin
; Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Humor je pojam koji se proučava od davnih dana, a uvriježeno je mišljenje
da je u obrazovanju humor poželjan. Postoje razni vidovi humora, a nastavnici
bi trebali biti s njima upoznati. Neki od tih vidova ili vrsta humora potiču
motivaciju i učenje, a neke bi trebalo izbjegavati.
Ovaj je članak proširena verzija diplomskoga rada o humoru u nastavi matematike,
obranjenoga 2023. godine. On donosi kratak pregled teorija i povijesti
proučavanja humora, kao i vrsta humora s primjerima iz matematičkog
okruženja, a na kraju prikazuje rezultate ispitivanja stavova studenata učiteljskoga
studija o uporabi humora u nastavi matematike.
Ključne riječi
matematička edukacija; primjena humora; teorije humora; vrste humora
Hrčak ID:
323762
URI
Datum izdavanja:
16.12.2024.
Posjeta: 0 *