Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Razlika u stavu između učenika i učenica 5. i 6. razreda osnovne škole prema tjelesnom vježbanju

Marija Jagić ; Kineziološki fakultet, Sveučilište u Zagrebu,
Goran Sporiš ; Kineziološki fakultet, Sveučilište u Zagrebu,
Vlatka Tomić ; Medicinski fakultet, Sveučilište J.J. Strossmayera, Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 109 Kb

str. 45-48

preuzimanja: 6

citiraj


Sažetak

U ovom radu analizirane su razlike u stavu nica i učenika 5. i 6. razreda osnovne škole
između uče Braće Radić u Zagrebu prema tjelesnom vježbanju. Razlike između učenica i učenika 5. i 6. razreda osnovne škole Braće Radić utvrđene su Hi-kvadrat testom (Chi-square test) za nezavisne uzorke. Primjenom Hi-kvadrat testa utvrđeno je da ne postoji statistička značajna razlika između učenica i učenika osnovne škole Braće Radić u Zagrebu u stavu prema tjelesnom vježbanju. Učenice i učenici 5. i 6. razreda osnovne škole Braće Radić imaju pozitivan stav prema tjelesnom vježbanju. Ovim istraživanjem dokazano je da ne postoji razlika između učenica i učenika 5. i 6. razreda osnovne škole Braće Radić u stavu prema momčadskim i individualnim sportovima. Međutim uočene su razlike u odabiru sportova između učenica i učenika 5. razreda osnovne škole Braće Radić. Učenice 5. razreda najviše vole košarku i odbojku dok učenici 5. razreda osnovne škole Braće Radić najviše vole nogomet i judo. Razlika je uočena i kod učenica i učenika 6. razreda osnovne škole Braće Radić. Učenice 6. razreda najviše vole košarku i odbojku, dok učenici 6. razreda najviše vole nogomet i judo. Razlike u odabiru sportova učenica i učenika 5. razreda u odnosu na odabir sportova učenica i učenika 6. razreda nisu utvrđene.

Ključne riječi

učenice, učenici, stav, tjelesno vježbanje

Hrčak ID:

330968

URI

https://hrcak.srce.hr/330968

Datum izdavanja:

20.12.2004.

Posjeta: 29 *