Geoadria, Vol. 13 No. 1, 2008.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15291/geoadria.569
Razvoj i funkcije kupovnih centara u Zadru
Martina Jakovčić
; Geografski odsjek, PMF, Zagreb
Ivica Rendulić
; Geografski odsjek, PMF, Zagreb
Sažetak
U radu je prikazan razvoj kupovnih centara u gradu Zadru. Kupovni centri klasificirani su na trgovačke centre, hipermarkete, specijalizirane hipermarkete te trgovačke centre-hipermarkete ovisno o sadržajima i funkcijama. Osim toga izrađena je i tipologija kupovnih centara prema lokaciji u gradu. Funkcije kupovnih centara analizirane su na osnovi rezultata ankete provedene u kupovnim centrima City Galleriji – Trgovinskom centru Relja i Mercatoru.
Ključne riječi
hipermarketi; Hrvatska; kupovni centri; trgovački centri; trgovina; Zadar
Hrčak ID:
30502
URI
Datum izdavanja:
30.6.2008.
Posjeta: 4.238 *