Skip to the main content

Preliminary communication

Marketinške strategije i sigurnosni izazovi u fazi lansiranja digitalnog bankarskog proizvoda

Marijana Kravljević ; University of Slavonski Brod, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Croatia *
Andreja Katolik Kovačević ; University of Slavonski Brod, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Croatia

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 3.936 Kb

page 115-122

downloads: 24

cite


Abstract

Ovaj rad istražuje marketinške strategije u fazi uvođenja digitalnih bankarskih proizvoda, fokusirajući se na mobilnu aplikaciju Addiko banke za osobne financije. U kontekstu digitalizacije bankarskog sektora i promjene korisničkih navika, cilj rada je analizirati na koji način Addiko banka promovira svoju mobilnu aplikaciju, kako je pozicionira na tržištu te koliko su primijenjene strategije uspješne. Kroz teorijski okvir objašnjavaju se faze razvoja i uvođenja novog proizvoda, te se analizira primjena digitalnog marketinga, uključujući alate poput društvenih mreža, SEO-a i korisničkih recenzija. U empirijskom dijelu rada provodi se studija slučaja Addiko aplikacije i usporedba s konkurencijom. Rezultati ukazuju na ključne izazove i prednosti digitalnog marketinga u bankarstvu te pružaju preporuke za učinkovitiju implementaciju marketinških aktivnosti u digitalnom okruženju.

Keywords

Addiko banka, digitalno bankarstvo, marketing strategije, mobilne aplikacije, sigurnost korisnika

Hrčak ID:

337365

URI

https://hrcak.srce.hr/337365

Publication date:

31.10.2025.

Article data in other languages: english

Visits: 110 *