Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Marketinške strategije i sigurnosni izazovi u fazi lansiranja digitalnog bankarskog proizvoda

Marijana Kravljević ; Sveučilište u Slavonskom Brodu, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Hrvatska *
Andreja Katolik Kovačević ; Sveučilište u Slavonskom Brodu, Trg I. B. Mažuranić 2, 35000 Slavonski Brod, Hrvatska

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 3.936 Kb

str. 115-122

preuzimanja: 24

citiraj


Sažetak

Ovaj rad istražuje marketinške strategije u fazi uvođenja digitalnih bankarskih proizvoda, fokusirajući se na mobilnu aplikaciju Addiko banke za osobne financije. U kontekstu digitalizacije bankarskog sektora i promjene korisničkih navika, cilj rada je analizirati na koji način Addiko banka promovira svoju mobilnu aplikaciju, kako je pozicionira na tržištu te koliko su primijenjene strategije uspješne. Kroz teorijski okvir objašnjavaju se faze razvoja i uvođenja novog proizvoda, te se analizira primjena digitalnog marketinga, uključujući alate poput društvenih mreža, SEO-a i korisničkih recenzija. U empirijskom dijelu rada provodi se studija slučaja Addiko aplikacije i usporedba s konkurencijom. Rezultati ukazuju na ključne izazove i prednosti digitalnog marketinga u bankarstvu te pružaju preporuke za učinkovitiju implementaciju marketinških aktivnosti u digitalnom okruženju.

Ključne riječi

Addiko banka, digitalno bankarstvo, marketing strategije, mobilne aplikacije, sigurnost korisnika

Hrčak ID:

337365

URI

https://hrcak.srce.hr/337365

Datum izdavanja:

31.10.2025.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 110 *