Izvorni znanstveni članak
"Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije
Edvin Jurin
Puni tekst: engleski doc 97 Kb
str. 123-143
preuzimanja: 1.212
citiraj
APA 6th Edition
Jurin, E. (2008). "Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije. Acta turistica nova, 2 (1), 123-143. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
MLA 8th Edition
Jurin, Edvin. ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije." Acta turistica nova, vol. 2, br. 1, 2008, str. 123-143. https://hrcak.srce.hr/index.php/37752. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Jurin, Edvin. ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije." Acta turistica nova 2, br. 1 (2008): 123-143. https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
Harvard
Jurin, E. (2008). '"Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije', Acta turistica nova, 2(1), str. 123-143. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Jurin E. "Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije. Acta turistica nova [Internet]. 2008 [pristupljeno 12.12.2024.];2(1):123-143. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
IEEE
E. Jurin, ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije", Acta turistica nova, vol.2, br. 1, str. 123-143, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752. [Citirano: 12.12.2024.]
Puni tekst: hrvatski doc 167 Kb
str. 123-143
preuzimanja: 4.881
citiraj
APA 6th Edition
Jurin, E. (2008). "Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije. Acta turistica nova, 2 (1), 123-143. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
MLA 8th Edition
Jurin, Edvin. ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije." Acta turistica nova, vol. 2, br. 1, 2008, str. 123-143. https://hrcak.srce.hr/index.php/37752. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Jurin, Edvin. ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije." Acta turistica nova 2, br. 1 (2008): 123-143. https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
Harvard
Jurin, E. (2008). '"Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije', Acta turistica nova, 2(1), str. 123-143. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Jurin E. "Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije. Acta turistica nova [Internet]. 2008 [pristupljeno 12.12.2024.];2(1):123-143. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
IEEE
E. Jurin, ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije", Acta turistica nova, vol.2, br. 1, str. 123-143, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752. [Citirano: 12.12.2024.]
Sažetak
SAŽETAK :
U razdoblju intenzivnih gospodarskih,socioloških i kulturoloških promjena za upravljanje turističkom destinacijom nužno je prepoznavanje prikladnog i provedivoga modela, metodologije te vodećeg autoriteta odnosno kvalitetnog organizacijskog ustroja za provedbu projektiranog. Već i samo poimanje destinacije kao integralnog identiteta i portfolija doživljaja promatrane lokacije odnosno prostora predstavlja svojevrsnu novost, koja u sebi sadrži obećanja i nastojanje da ta obećanja konceptualno i standardizirano isporuči turistima sukladno kako je komunicirano. Ova novost polazi od nove paradigme turiste kao čimbenika modela tzv. ekonomije promatranja ili osmišljavanja (consideration economy) u kojem vlada potrošačevo pravilo ''Želim uslugu ili brand koje trebam u trenutku kad ih zaista i trebam''.
Dvije ključne premise za redizajnirano upravljanje turističkom destinacijom su (a) sadašnjošću se upravlja iz budućnosti i (b) emocija je ključna sastavnica destinacije kao branda.Cilj ovog rada je ukazati na potrebu i mogući pristup optimalizaciji upravljanja destinacijom na modelu pametne (smart) destinacije osmišljavanjem i upotrebom branda arhitekture te cijelog niza novih alata, instrumenata i tehnika uz neizbježan i obvezatan monitoring i auditing radi eventualne neophodne korekcije.
Ključne riječi
turistička destinacija; brand arhitekture; DMC; metoda plavog oceana
Hrčak ID:
37752
URI
https://hrcak.srce.hr/37752
Datum izdavanja:
9.6.2008.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 8.459
*